jalan


SELAMAT DATANG KE BLOG masha gallery.

Monday 17 September 2012

Kek Karamel Pelangi

Kek sedap tapi murah....
Semalam aku buat kek karamel tempahan oleh kak kat..semangat la ambik gmbar nk buh tau2 kad rider rosak........hmmmm.......sedih...apa2pun kek dah selamat sampai kat kak kat semalam....alhamdulilah rezeki....
Aku akan terus berusaha utuk memajukan diri dalam pembuatan kek ni,,,,tapi aku tak lah buat kek yg mahal2 tu.....sapa la nk beli kek mahal2kan.....misi aku nk jual kek yg harga berpatutan dan mampu di beli oleh semua lapisan masyarakat,,,hahahhahahaha...teringin beramal sambil berniaga....apa2pun usaha tangga kejayaan..
Setiap orang ada kepandaian masing2...terus terang aku katakan aku ni suka buat kuih raya....kek tapi masak...aku fiiiilllll....tapi aku tetap berusaha mencari resepi terbaik  nk masak utk suami tercinta la katakan........jika kau fikirkan kau boleh....kau pasti boleh melakukannya....jika kau fikir kemenangan....kau hampiri kejayaan.....santai2 di petang isnin ni.....aku nk mula buat promosi kek karamel.....n kek lain2 hujung bulan ni....semoga mendapa sambutan baik la,,,,,"Ya Allah, Kau permudahkan lah urusan ku ini,,,Kau bukakan lah pintu-pintu RahmatMu dan Kau bukakan lah pintu2 RezekiMu buat ku...hambamu yg lemah ini.Amin...Amin....Amin...Ya Rabbil Alamin.
OK. smpai disini dulu....coretan aku hari ini....apa2 pun yg kita buat ingat iklaskan hati kerana Allah SWT.ok tata titi tutu...
 kek karamel

Assalamualaikum.

2 comments: